Marca de băutură energizantă Red Bull a fost cotată la 11 miliarde de dolari, ajungând astfel să fie mai valoroasă decât nume precum Pepsi, Fanta sau Sprite.

Faţă de 2014, valoarea mărcii Red Bull e acum cu 5% mai mare.

Potrivit unui clasament realizat de compania de cercetare de piaţă Millward Brown, Red Bull este în prezent a treia cea mai valoroasă marcă de băuturi carbogazoase din lume, relatează digi24.ro.

Pe primele locuri în topul celor mai valoroase mărci de băuturi carbogazoase din lume se află Coca Cola şi Diet Coke. Marca americană valorează 70 de miliarde de dolari, iar Diet Coke, 13 miliarde de dolari.

Şi asta în timp ce Pepsi se clasează pe locul al patrulea.

Spre deosebire de Pepsi, care are o vechime de peste 100 de ani, băutura energizantă Red Bull a fost lansată în urmă cu 28 de ani şi este vândută în aproape 170 de ţări.

Anul trecut, Red Bull a avut vânzări de peste 5 miliarde de euro şi a înregistrat creşteri de minim 30% în pieţe importante precum India, Africa de Sud şi Turcia.