20,66% din anunţurile noi publicate în perioada ianuarie – septembrie 2017 pe platforma Autovit sunt maşini cu preţuri cuprinse între 7.000 euro şi 12.000 euro, iar 21,7% din maşinile vândute în perioada menţionată sunt marca Volkswagen, primele trei autovehicule căutate în anunţuri fiind Volkswagen Passat, Volkswagen Golf şi Audi A4. În perioada ianuarie – septembrie 2017, valoarea totală a autovehiculelor puse la vânzare pe platforma de anunţuri auto a ajuns la 1,8 miliarde de euro. În plus, numărul de anunţuri noi publicate în primele nouă luni ale acestui an a fost de 192.818, potrivit unei analize.

Astfel, din cele 192.818 de anunţuri noi publicate, cele mai multe reprezintă maşini care costă mai puţin de 3.000 euro – 21,57%, respectiv autovehicule cu preţuri de peste 12.000 euro (22,15%).

De asemenea, 20,66% din anunţurile noi în perioada ianuarie – septembrie 2017 sunt maşini care au preţuri cuprinse între 7.000 şi 12.000 euro. Şi autovehiculele care costă între 3.000 şi 5.000 de euro au o prezenţă bună, dat fiind faptul că 19,67% din anunţurile înscrise în perioada menţionată fac parte din această categorie de preţ.

Topul celor mai bine vândute autovehicule în perioada ianuarie – septembrie 2017 este continuat de BMW (11,7%) şi Audi (10,07%). Dacia se clasează pe penultimul loc în top 10, cu 4,25%.

În ceea ce priveşte valoarea maşinilor puse la vânzare, aproximativ 51 de milioane de euro au însumat autovehiculele marca Porsche. Totodată, au fost puse la vânzare maşini Ferrari în valoare de 2,57 milioane de euro şi Lamborghini în valoare de 1,33 milioane de euro. La polul opus, maşinile cu cea mai mică valoare puse la vânzare au fost Trabant (3.927 euro) şi Oltcit (2.450 euro). Dacia se află în top 10 căutări, cu modelul Duster pe locul 4 şi cu Logan pe 6. Pe alocuri, românii sunt interesaţi şi de Ford Focus (pe locul 5 în căutări), Skoda Octavia (7), Audi A6 (8), Opel Astra (9) şi Mercedes Vito (10).