Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017
(245 vizualizări)
Din aceeaşi categorie:
Povestea primei furgonete Dacia, maşina pe care puţini au văzut-o
(30 iunie 2017)
247 vizualizări
Reprezentanţele auto, obligate de Protecţia Consumatorilor să afişeze consumul real al maşinilor
(12 decembrie 2017)
370 vizualizări
Doi români la startul Dakar 2015
(4 ianuarie 2015)
53 vizualizări
RAR: 5% dintre maşinile verificate sunt bombe pe roţi
(29 august 2017)
122 vizualizări
Vânzările de autoturisme noi din UE au înregistrat o creştere de 10% în luna martie
(17 aprilie 2014)
41 vizualizări
Lovitură pentru constructorii auto: ce le pregăteşte Parlamentul European
(20 ianuarie 2020)
112 vizualizări
La Budapesta, între orele 6.00 - 22.00, este interzisă circulaţia maşinilor încadrate până la clasa 4 de poluare
(26 ianuarie 2017)
118 vizualizări
Curiozităţi din trafic: de ce în unele ţări se circulă pe stânga
(15 ianuarie 2020)
260 vizualizări
Renault a prezentat noul Koleos
(27 aprilie 2016)
235 vizualizări
Creştere spectaculoasă a vânzărilor de maşini electrice şi hibride, în primele 9 luni din 2015
(19 octombrie 2015)
55 vizualizări
Cea mai furată maşină din România
(8 ianuarie 2014)
142 vizualizări
De senzaţie! Cum poţi să păcăleşti radarul cu o…rochie
(19 august 2019)
209 vizualizări
DIESELGATE: Proprietarii de Volkswagen îşi pot verifica ONLINE maşinile
(7 octombrie 2015)
420 vizualizări
Un Ferrari 458 Spider casat pentru că nu avea asigurare
(6 iunie 2017)
356 vizualizări
Volkswagen: Reparaţii majore pentru 3,6 milioane de vehicule cu motoare diesel de 1,6 litri
(10 octombrie 2015)
258 vizualizări
“Lupul electric”, prima maşină electrică românească! În ce an poate intra în producţie
(21 aprilie 2016)
196 vizualizări
Care este singura maşină din lume în care nu a murit nimeni în accidente
(1 ianuarie 2020)
585 vizualizări
Experiența de joc în cazinouri Terestre vs. Online - TU pe care o preferi?
Când vine vorba de pasiunea pentru jocurile de noroc, alegerea între cazinourile
Când vine vorba de pasiunea pentru jocurile de noroc, alegerea între cazinourile
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!
A luat foc internetul, au navalit deontologii, au explodat opiniile. Cazul Gheboasa, la mare concurenta cu fata ucisa in Mangalia care avea initial 12 ani si fusese violata, iar apoi 18 si ucisa de colega de camera In fapt, un produs al gradului de cultura aferent unor concetateni, domnul cu pricina a fost lasat sa evolueze intr-o siluire a...
Conflictele dintre Roberta Anastase şi Andrei Volosevici sunt vechi. Certurile dintre ei durează mult şi foarte greu vreun cunoscut reuşeşte să îi facă să comunice din nou. Rezultatul alegerilor interne de la PNL Ploieşti este încă o dovadă a faptului că liberalii au dorit să îi dea o lecţie lui Volosevici, arâtându-i voalat că nu este pe...
Prin 1951 Brâncusi a dorit să lase mostenire României 200 de lucrări si atelierul său parizian. Statul român a respins oferta. A fost o sedinţă si s-a decis că Brâncusi nu poate fi considerat un creator în sculptură pentru că "speculează prin mijloace bizare gusturile morbide ale societăţii burgheze". Cei care au hotărât asta au fost...
„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
28 noiembrie 2023
EURO = 4.9725 RON
USD = 4.5419 RON
GBP = 5.7376 RON
Top articole