În campaniile outdoor pentru automobile vedem mereu maşini cu numere de înmatriculare străine, unele chiar din Marea Britanie, sau, în cel mai bun caz, o plăcuţă cu numele modelului respectiv în loc de număr. Pentru a promova noul BMW X6 în România, importatorul local al mărcii germane utilizează o fotografie realizată de romanul Ciprian Mihai, cunoscut cititorilor de presă auto prin fotografiile pe care le face pentru portalul Automarket.ro.

„Promovarea noului BMW X6, unul dintre ce le mai importante modele ale mărcii pentru piaţa autohtonă, debutează cu o campanie outdoor construită pe baza unei fotografii făcute în România. Este pentru prima dată când o campanie locală este construită pe baza unui vizual realizat în România”, a anunţat BMW Group România, într-un comunicat de presă.

Imaginea plasează noul model BMW în capătul unui traseu acoperit de zăpadă, cu munţi încercuiţi de nori în fundal. Decorul alb face trimitere la tracţiunea integrală BMW xDrive şi pune în evidenţă culoarea roşie a maşinii.

„Cred că dintotdeauna ne-am dorit – atât noi, cât şi agenţiile noastre – să avem o campanie mare, pentru un model important, făcută în România. Am reuşit cu campania de lansare a noului BMW X6, care a început deja cu outdoor, urmând ca în ianuarie, devreme, să înceapă şi restul media mix-ului pregătit pentru lansare”, a declarat Nina Bratfalean, marketing manager BMW Group România, într-un comunicat de presă.

„Provocarea a fost să căutăm o locaţie potrivită pentru a putea avea o atmosferă perfectă pentru maşină. Am vrut să îi redăm puterea, prezenta impresionantă a noului model şi panoramă din Munţii Bucegi s-a dovedit, în final, alegerea perfectă. Până la ora shooting-ului, vremea nu a ţinut cu noi: ceaţă, burniţa, lumina puţină. Imediat ce am ajuns pe platoul Trei Brazi din Predeal, totul s-a schimbat: soare puternic şi perfect pentru scenă, cu nori pierduţi în munţii din fundal. A fost o experienţă pe care o căutăm de mult. Îmi place să fac şedinţe foto complexe, dar în crearea unei singure imagini totul trebuie să fie perfect: încadrarea, lumini şi umbre, detalii. În acelaşi timp trebuie să poţi capta dintr-o singură privire atenţia. Şi pentru tot acest efort ai un singur cadru şi o singură şansă. Nu este că la o şedinţă foto obişnuită unde spun o poveste prin succesiunea imaginilor. La toate acestea se adăugă provocarea legată de timpul limitat cu lumina optimă, vremea. A fost o zi când totul a funcţionat perfect”, a povestit fotograful Ciprian Mihai despre proiect.